Ερευνητές από το Ulsan National Institute of Science and Technology της Νότιας Κορέας κατασκεύασαν ένα νέο υλικό για επαναφορτιζόμενες μπαταρίες ιόντων λιθίου (Li-Ion), χάριν στο οποίο καθίσταται δυνατή η πλήρης επαναφόρτιση τους 30 έως 120 φορές ταχύτερα σε σύγκριση με τις σημερινές μεθόδους και τα σημερινά υλικά!
Οι σημερινές μπαταρίες Li-Ion χρησιμοποιουν μόνο νανοϋλικά σε μορφή σκόνης για να σχηματίσουν μια συμπαγή, πολυστρωματική δομή που μπορεί να αποθηκεύσει και να εκλύσει ενέργεια.
Όμως, στη νέα μπαταρία έχουν χρησιμοποιηθεί τα ίδια νανοϋλικά, αφού πρώτα επιλύθηκαν (“βούτηγμα”) σε διάλυμα που περιείχε γραφίτη, το οποίο στη συνέχεια απανθρακώθηκε για να σχηματίσει ένα συμπαγές δίκτυο αγωγών κατά μήκος των ηλεκτροδίων της μπαταρίας.
Με αυτόν τον τρόπο, όλα τα σωματίδια στο εσωτερικό της μπαταρίας φορτίζονται ταυτόχρονα, ενώ στις συμβατικές μπαταρίες η φόρτιση ξεκινά από τα εξωτερικά σωματίδια των δύο άκρων και επεκτείνεται χρονικά στα εσωτερικά σωματίδια.
Σύμφωνα με τον Cho Jae-phil, καθηγητή του Ulsan National Institute of Science and Technology,
“Η έρευνα είναι πραγματικά αξιοσημείωτη διότι ξεπέρασε τους περιορισμούς των σημερινών μπαταριών λιθίου. Πλέον θα πλησιάσουμε ακόμα περισσότερο στη δημιουργία δευτερεύουσας μπαταρίας για τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα, η οποία θα φορτίζει πλήρως σε λιγότερο από ένα λεπτό”
Όπως καταλαβαίνετε από τις παραπάνω δηλώσεις, ανοίγει ακόμα περισσότερο ο δρόμος για τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα, ενώ φανταστείτε πόσο γρήγορα θα φορτίζει πλήρως το smartphone, το tablet ή το laptop σας… Πηγή: techgear.gr
Οι σημερινές μπαταρίες Li-Ion χρησιμοποιουν μόνο νανοϋλικά σε μορφή σκόνης για να σχηματίσουν μια συμπαγή, πολυστρωματική δομή που μπορεί να αποθηκεύσει και να εκλύσει ενέργεια.
Όμως, στη νέα μπαταρία έχουν χρησιμοποιηθεί τα ίδια νανοϋλικά, αφού πρώτα επιλύθηκαν (“βούτηγμα”) σε διάλυμα που περιείχε γραφίτη, το οποίο στη συνέχεια απανθρακώθηκε για να σχηματίσει ένα συμπαγές δίκτυο αγωγών κατά μήκος των ηλεκτροδίων της μπαταρίας.
Με αυτόν τον τρόπο, όλα τα σωματίδια στο εσωτερικό της μπαταρίας φορτίζονται ταυτόχρονα, ενώ στις συμβατικές μπαταρίες η φόρτιση ξεκινά από τα εξωτερικά σωματίδια των δύο άκρων και επεκτείνεται χρονικά στα εσωτερικά σωματίδια.
Σύμφωνα με τον Cho Jae-phil, καθηγητή του Ulsan National Institute of Science and Technology,
“Η έρευνα είναι πραγματικά αξιοσημείωτη διότι ξεπέρασε τους περιορισμούς των σημερινών μπαταριών λιθίου. Πλέον θα πλησιάσουμε ακόμα περισσότερο στη δημιουργία δευτερεύουσας μπαταρίας για τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα, η οποία θα φορτίζει πλήρως σε λιγότερο από ένα λεπτό”
Όπως καταλαβαίνετε από τις παραπάνω δηλώσεις, ανοίγει ακόμα περισσότερο ο δρόμος για τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα, ενώ φανταστείτε πόσο γρήγορα θα φορτίζει πλήρως το smartphone, το tablet ή το laptop σας… Πηγή: techgear.gr