Εδώ και μερικά χρόνια, οι ποδηλάτες έχουν τη δυνατότητα με το πάτημα ενός κουμπιού, το οποίο εκπέμπει ηλεκτρονικό σήμα και δεν είναι συνδεδεμένο με καλώδιο με το ντεραγιέ, να αλλάζουν ταχύτητες στα ποδήλατά τους.
Το συγκεκριμένο σύστημα είναι πιο γρήγορο και ακριβές από το παραδοσιακό με το καλώδιο.
Ομάδα ερευνητών από το Κέιμπριτζ, σύμφωνα με τη διαδικτυακή πύλη gizmag.com, έκανε ένα βήμα παραπέρα, αναπτύσσοντας ένα αυτόματο σύστημα ηλεκτρονικής αλλαγής ταχυτήτων για ποδήλατα.
Η ιδέα είναι ότι ο αναβάτης θα μπορεί να δίνει εντολή στο σύστημα, το οποίο θα στηρίζεται σε μια «έξυπνη» συσκευή κινητής τηλεφωνίας, να αλλάζει ταχύτητες με συχνότητα ανάλογη με τις επαναλήψεις που θα καταγράφονται ανά λεπτό στα πεντάλ του ποδηλάτου.
Μέσω μίας συσκευής Bluetooth, το σήμα θα μεταδίδεται στο ντεραγιέ, καθορίζοντας ουσιαστικά το κάθε πότε θα αλλάζει ταχύτητα το ποδήλατο.
Για παράδειγμα, εάν ο άνεμος είναι ευνοϊκός για τον αναβάτη, το σύστημα θα «κατεβάζει» αυτόματα ταχύτητα, προκειμένου να διατηρήσει τον ίδιο ρυθμό στα πεντάλ του ποδηλάτου.
Μελλοντικά, οι κατασκευαστές του συστήματος, σκοπεύουν να αξιοποιήσουν το Παγκόσμιο Σύστημα Εντοπισμού Θέσης (GPS), καθώς και χάρτες ώστε να δρα προληπτικά, ανάλογα με τις ανάγκες που παρουσιάζει κάθε διαδρομή.
Με λίγα λόγια, το ποδήλατο θα μπορεί να «ανεβάσει» ταχύτητα κάθε φορά που θα πλησιάζει ανηφόρα! Πηγή: tvxs.gr
Το συγκεκριμένο σύστημα είναι πιο γρήγορο και ακριβές από το παραδοσιακό με το καλώδιο.
Ομάδα ερευνητών από το Κέιμπριτζ, σύμφωνα με τη διαδικτυακή πύλη gizmag.com, έκανε ένα βήμα παραπέρα, αναπτύσσοντας ένα αυτόματο σύστημα ηλεκτρονικής αλλαγής ταχυτήτων για ποδήλατα.
Η ιδέα είναι ότι ο αναβάτης θα μπορεί να δίνει εντολή στο σύστημα, το οποίο θα στηρίζεται σε μια «έξυπνη» συσκευή κινητής τηλεφωνίας, να αλλάζει ταχύτητες με συχνότητα ανάλογη με τις επαναλήψεις που θα καταγράφονται ανά λεπτό στα πεντάλ του ποδηλάτου.
Μέσω μίας συσκευής Bluetooth, το σήμα θα μεταδίδεται στο ντεραγιέ, καθορίζοντας ουσιαστικά το κάθε πότε θα αλλάζει ταχύτητα το ποδήλατο.
Για παράδειγμα, εάν ο άνεμος είναι ευνοϊκός για τον αναβάτη, το σύστημα θα «κατεβάζει» αυτόματα ταχύτητα, προκειμένου να διατηρήσει τον ίδιο ρυθμό στα πεντάλ του ποδηλάτου.
Μελλοντικά, οι κατασκευαστές του συστήματος, σκοπεύουν να αξιοποιήσουν το Παγκόσμιο Σύστημα Εντοπισμού Θέσης (GPS), καθώς και χάρτες ώστε να δρα προληπτικά, ανάλογα με τις ανάγκες που παρουσιάζει κάθε διαδρομή.
Με λίγα λόγια, το ποδήλατο θα μπορεί να «ανεβάσει» ταχύτητα κάθε φορά που θα πλησιάζει ανηφόρα! Πηγή: tvxs.gr