Ένα δημοτικό σχολείο στο Μπέρμιγχαμ της Βρετανίας, δοκιμάζει μία νέα, ριζοσπαστική μέθοδο διδασκαλίας ειδικά για μαθητές με αυτισμό. Η διεύθυνση του σχολείου έχει «προσλάβει» δύο ρομποτάκια, τα οποία βοηθούν τους μαθητές να μάθουν πιο εύκολα.
Λόγω της κατάστασής τους τα παιδιά με αυτισμό δυσκολεύονται πολύ να ενταχθούν αποτελεσματικά σε κανονικές τάξεις διδασκαλίας, ενώ και οι εκπαιδευτικοί δεν μπορούν να τα προσεγγίσουν.
Οι ειδικοί εντυπωσιάστηκαν όταν διαπίστωσαν ότι οι μαθητές ανταποκρίνονταν καλύτερα στα ερεθίσματα που τους έδιναν τα ρομπότ. Ο λόγος είναι ότι τα ρομπότ δεν έχουν συναισθήματα και έτσι τα παιδιά νιώθουν πιο άνετα μαζί τους, παρά με τους δασκάλους.
Τα ρομπότ είναι προγραμματισμένα να χορεύουν γνωστά ποπ τραγούδια, να παίζουν παιχνίδια, ακόμη και να κάνουν κινήσεις Τάι-Τσι!
Η μέθοδος εφαρμόζεται δοκιμαστικά στο σχολείο Τόπκλιφ, όπου το 255 των παιδιών έχουν κάποια μορφή αυτισμού.
Εάν η μέθοδος αποδειχθεί αποτελεσματική και σε βάθος χρόνου, θα εφαρμοστεί και σε άλλα σχολεία. Πηγή: techit.gr
Λόγω της κατάστασής τους τα παιδιά με αυτισμό δυσκολεύονται πολύ να ενταχθούν αποτελεσματικά σε κανονικές τάξεις διδασκαλίας, ενώ και οι εκπαιδευτικοί δεν μπορούν να τα προσεγγίσουν.
Οι ειδικοί εντυπωσιάστηκαν όταν διαπίστωσαν ότι οι μαθητές ανταποκρίνονταν καλύτερα στα ερεθίσματα που τους έδιναν τα ρομπότ. Ο λόγος είναι ότι τα ρομπότ δεν έχουν συναισθήματα και έτσι τα παιδιά νιώθουν πιο άνετα μαζί τους, παρά με τους δασκάλους.
Τα ρομπότ είναι προγραμματισμένα να χορεύουν γνωστά ποπ τραγούδια, να παίζουν παιχνίδια, ακόμη και να κάνουν κινήσεις Τάι-Τσι!
Η μέθοδος εφαρμόζεται δοκιμαστικά στο σχολείο Τόπκλιφ, όπου το 255 των παιδιών έχουν κάποια μορφή αυτισμού.
Εάν η μέθοδος αποδειχθεί αποτελεσματική και σε βάθος χρόνου, θα εφαρμοστεί και σε άλλα σχολεία. Πηγή: techit.gr