Οι μεγαλύτεροι εχθροί των δισκογραφικών εταιρειών αποδεικνύονται να είναι οι καλύτεροι πελάτες τους σύμφωνα με τα αποτελέσματα νέας έρευνας κι αυτό γιατί οι “πειρατές” αγοράζουν κατά μέσο όρο 30% περισσότερη μουσική από αυτούς που δε συνηθίζουν να κατεβάζουν περιεχόμενο από file-sharing ιστοσελίδες.
Η έρευνα ακούει στο όνομα ‘Copy Culture Survey’, πραγματοποιήθηκε στις ΗΠΑ μέσω τηλεφωνικών συνεντεύξεων και είναι ίσως μια από τις πιο εκτενείς και λεπτομερείς μελέτες πάνω στο συγκεκριμένο πεδίο που έχουν λάβει ποτέ χώρα.
Τα αποτελέσματα της έρευνας υποδεικνύουν δύο πράγματα: Ότι πρώτον το φαινόμενο των offline αντιγραφών είναι ίσως πιο διαδεδομένο από την online πειρατεία και δεύτερον ότι αυτοί που ασχολούνται περισσότερο με τη μουσική, εμπλουτίζουν τις μουσικές βιβλιοθήκες τους τόσο κατεβάζοντας από το Internet όσο και αγοράζοντας τα κομμάτια/albums της αρεσκείας τους. Πηγή: endiaferonta.com
Η έρευνα ακούει στο όνομα ‘Copy Culture Survey’, πραγματοποιήθηκε στις ΗΠΑ μέσω τηλεφωνικών συνεντεύξεων και είναι ίσως μια από τις πιο εκτενείς και λεπτομερείς μελέτες πάνω στο συγκεκριμένο πεδίο που έχουν λάβει ποτέ χώρα.
Τα αποτελέσματα της έρευνας υποδεικνύουν δύο πράγματα: Ότι πρώτον το φαινόμενο των offline αντιγραφών είναι ίσως πιο διαδεδομένο από την online πειρατεία και δεύτερον ότι αυτοί που ασχολούνται περισσότερο με τη μουσική, εμπλουτίζουν τις μουσικές βιβλιοθήκες τους τόσο κατεβάζοντας από το Internet όσο και αγοράζοντας τα κομμάτια/albums της αρεσκείας τους. Πηγή: endiaferonta.com