Το Facebook, αποφάσισε να εισάγει δύο νέες υπηρεσίες, για την ακρίβεια μία υπηρεσία και μία αλλαγή. Προσθέτει τη λειτουργία «Drag and Drop» που επιτρέπει τη δημοσίευση πολλαπλών φωτογραφιών στο λογαριασμό σας, κάνοντας πολύ πιο εύκολη και γρήγορη τη συγκεκριμένη διαδικασία.
Μέχρι στιγμής οι χρήστες που ήθελαν να ανεβάσουν φωτογραφίες στο Facebook, έπρεπε να επιλέγουν την κάθε μία ξεχωριστά.
Πλέον η νέα υπηρεσία τους δίνει τη δυνατότητα, να επιλέγουν όσες φωτογραφίες θέλουν και «σέρνοντάς» τις στην περιοχή με το όνομα Drop Photos να τις ανεβάζουν ταυτόχρονα. Προς το παρόν η νέα λειτουργία είναι διαθέσιμη για περιορισμένο αριθμό χρηστών, όμως αναμένεται σύντομα να κυκλοφορήσει για όλους.
Εκτός από την υπηρεσία Drag and Drop όμως, το Facebook σκοπεύει να κάνει και μία σημαντική αλλαγή που αφορά στην αποστολή μηνυμάτων.
Το κοινωνικό δίκτυο χωρίζει τα εισερχόμενα μηνύματα σε δύο κατηγορίες, αυτά που προέρχονται από άτομα που ανήκουν στην friend list (στους φίλους σας δηλαδή), και αποστέλλονται άμεσα στα εισερχόμενα (inbox) και τα μηνύματα που στέλνουν οι υπόλοιποι χρήστες και αποθηκεύονται σε έναν άλλο φάκελλο που ονομάζεται «Other».
Το Facebook ανακοίνωσε πως σκοπεύει να δώσει τη δυνατότητα σε όποιον επιθυμεί, να παρακάμπτει τον φάκελο «Other» και να στέλνει τα μηνύματα του απευθείας στο inbox.
Για τη συγκεκριμένη επιλογή όμως, οι αποστολείς θα πρέπει να καταβάλλουν το ποσό του 1 δολαρίου στο Facebook για κάθε μήνυμα.
Ετοιμαστείτε για διαφημίσεις σε μορφή βίντεο στο News Feed του Facebook
Ετοιμαστείτε για ένα ακόμα πιο ενοχλητικό News Feed στο Facebook αφού η εταιρεία φαίνεται ότι θα λανσάρει διαφημίσεις σε μορφή βίντεο, οι οποίες θα αναπαράγονται αυτόματα μέχρι και τρεις φορές την ημέρα σε όλες τις πλατφόρμες. Οι διαφημίσεις θα έχουν μέγιστη διάρκεια 15 δευτερολέπτων με την τελική μορφή του προϊόντος να βρίσκεται ακόμα υπό επεξεργασία από την Facebook.
Γενικότερα, οι χρήστες του δημοφιλέστερου κοινωνικού δικτύου του πλανήτη δεν αρέσκονται σε αλλαγές (βλέπε Timeline). Το γεγονός ότι οι διαφημίσεις-βίντεο θα αναπαράγονται αυτόματα αναμένεται να προκαλέσει τεράστια δυσαρέσκεια και εκνευρισμό στους καταναλωτές, οι οποίοι θα πρέπει να κάνουν pause/mute κάθε φορά που θα εισέρχονται στο Facebook. Μέχρι στιγμής, ωστόσο, δεν είναι γνωστή ούτε η εμφάνιση που θα έχουν οι διαφημίσεις ούτε το πως θα είναι στοχευμένες. Πηγή: techit.gr, Πηγή: techgear.gr
Μέχρι στιγμής οι χρήστες που ήθελαν να ανεβάσουν φωτογραφίες στο Facebook, έπρεπε να επιλέγουν την κάθε μία ξεχωριστά.
Πλέον η νέα υπηρεσία τους δίνει τη δυνατότητα, να επιλέγουν όσες φωτογραφίες θέλουν και «σέρνοντάς» τις στην περιοχή με το όνομα Drop Photos να τις ανεβάζουν ταυτόχρονα. Προς το παρόν η νέα λειτουργία είναι διαθέσιμη για περιορισμένο αριθμό χρηστών, όμως αναμένεται σύντομα να κυκλοφορήσει για όλους.
Εκτός από την υπηρεσία Drag and Drop όμως, το Facebook σκοπεύει να κάνει και μία σημαντική αλλαγή που αφορά στην αποστολή μηνυμάτων.
Το κοινωνικό δίκτυο χωρίζει τα εισερχόμενα μηνύματα σε δύο κατηγορίες, αυτά που προέρχονται από άτομα που ανήκουν στην friend list (στους φίλους σας δηλαδή), και αποστέλλονται άμεσα στα εισερχόμενα (inbox) και τα μηνύματα που στέλνουν οι υπόλοιποι χρήστες και αποθηκεύονται σε έναν άλλο φάκελλο που ονομάζεται «Other».
Το Facebook ανακοίνωσε πως σκοπεύει να δώσει τη δυνατότητα σε όποιον επιθυμεί, να παρακάμπτει τον φάκελο «Other» και να στέλνει τα μηνύματα του απευθείας στο inbox.
Για τη συγκεκριμένη επιλογή όμως, οι αποστολείς θα πρέπει να καταβάλλουν το ποσό του 1 δολαρίου στο Facebook για κάθε μήνυμα.
Ετοιμαστείτε για διαφημίσεις σε μορφή βίντεο στο News Feed του Facebook
Ετοιμαστείτε για ένα ακόμα πιο ενοχλητικό News Feed στο Facebook αφού η εταιρεία φαίνεται ότι θα λανσάρει διαφημίσεις σε μορφή βίντεο, οι οποίες θα αναπαράγονται αυτόματα μέχρι και τρεις φορές την ημέρα σε όλες τις πλατφόρμες. Οι διαφημίσεις θα έχουν μέγιστη διάρκεια 15 δευτερολέπτων με την τελική μορφή του προϊόντος να βρίσκεται ακόμα υπό επεξεργασία από την Facebook.
Γενικότερα, οι χρήστες του δημοφιλέστερου κοινωνικού δικτύου του πλανήτη δεν αρέσκονται σε αλλαγές (βλέπε Timeline). Το γεγονός ότι οι διαφημίσεις-βίντεο θα αναπαράγονται αυτόματα αναμένεται να προκαλέσει τεράστια δυσαρέσκεια και εκνευρισμό στους καταναλωτές, οι οποίοι θα πρέπει να κάνουν pause/mute κάθε φορά που θα εισέρχονται στο Facebook. Μέχρι στιγμής, ωστόσο, δεν είναι γνωστή ούτε η εμφάνιση που θα έχουν οι διαφημίσεις ούτε το πως θα είναι στοχευμένες. Πηγή: techit.gr, Πηγή: techgear.gr