Τάσεις φυγής από τους νέους σε ηλικία χρήστες του Facebook, καθώς επιζητούν πλέον πιο εξειδικευμένα Κοινωνικά Δίκτυα και δεν τους αρκεί το ένα-σε-όλα Facebook.
Το Facebook ολοένα και μεγαλώνει σε ηλικία, αν κρίνουμε πως αρκετοί νέοι το εγκαταλείπουν. Ο μέσος όρος ηλικίας ενός χρήστη το 2010 ήταν 38 χρονών, ενώ το 2012 αυξήθηκε κατά 3 χρόνια και έφτασε τα 41 χρόνια. Επίσης, οι χρήστες άνω των 35 χρονών αυξήθηκαν από 61% το 2010 σε 65% το 2012.
Τι είναι όμως αυτό που οι νέοι δε θέλουν στο Facebook; Ένα μεγάλο ποσοστό δε θέλει τους γονείς του να παρακολουθούν την online δραστηριότητα του. Ένας στους δύο γονείς βρίσκεται στο Facebook για να παρακολουθεί κατά κύριο λόγο το Facebook λογαριασμό του παιδιού του. Και δε μένει εκεί, αφού σχολιάζει κιόλας τα posts του παιδιού του, κάνοντας το νέο να ντρέπεται γι’αυτό.
Άλλα προβλήματα που αντιμετωπίζουν οι νέοι στο Facebook είναι οι πολλές διαφημίσεις, η ενόχληση από spam προσκλήσεις που δέχονται από φίλους και εφαρμογές ή παιχνίδια, η βαρεμάρα σε αυτό. Το αποτέλεσμα είναι να το εγκαταλείπουν και να ψάχνουν για κάτι διαφορετικό, κάτι πιο νέο.
Το Tumblrφαίνεται πως αποτελεί ιδανική λύση για τη νεολαία, μετά έρχεται το Facebook και τρίτο το Twitter. Η εξειδίκευση μετράει πολύ, μην το ξεχνάτε ποτέ αυτό.
Πηγή: digitallife.gr
θα ‘ρθει μια μέρα
-
Καταφέρνει να ρίχνει φως στα σκοτάδια μου. Θα `ρθεί μια μέρα που θ’ αφήσω
αυτό το φόβο πίσω μου Θα γίνει δέντρο και θα παίζουν από κάτω τα παιδιά Θα
είναι ...