Αν νιώθετε ότι το Facebook σας παρακολουθεί στενά επειδή οι διαφημίσεις, οι προτεινόμενοι φίλοι και τα sponsored posts είναι “κομμένα και ραμμένα” στις δραστηριότητες σας, τότε καλό θα είναι να προετοιμάζεστε για ακόμα μεγαλύτερη “διείσδυση” στην προσωπικότητα σας.
Συγκεκριμένα, οι ανησυχίες του Mark Zuckerberg επεκτείνονται στο χτίσιμο μιας νέας τεχνολογίας τεχνητής νοημοσύνης για τη βαθύτερη κατανόηση όλου του περιεχομένου που μοιράζεται ο χρήστης (posts, comments, likes, φιλίες κλπ.) και ήδη μια μικρή ερευνητική ομάδα προσπαθεί να προσομοιώσει τον τρόπο λειτουργίας των εγκεφαλικών κυττάρων για την επεξεργασία των δεδομένων.
Σύμφωνα με τον CTO, Mike Schroepfer, τα δεδομένα που θα συλλέγονται μέσω αυτής της τεχνολογίας θα αποδειχτούν ιδιαίτερα χρήσιμα για τη βελτίωση του News Feed κάθε χρήστη, με τις διαφημίσεις και τις προτάσεις να είναι ακόμα πιο σχετικές στις προτιμήσεις του. Ο ίδιος, μάλιστα, παραδέχεται ότι πρέπει να γίνεται καλύτερο “ξεσκαρτάρισμα” της ολοένα μεγαλύτερης ροής δεδομένων του κοινωνικού δικτύου.
Ακόμη, η τεχνολογία αυτή θα μπορούσε να χρησιμοποιηθεί και για την αυτόματη οργάνωση των φωτογραφιών, αλλά μάλλον ο σημαντικότερος λόγος ανάπτυξης είναι η βελτίωση των στοχευμένων διαφημίσεων… Πηγή: techgear.gr
Συγκεκριμένα, οι ανησυχίες του Mark Zuckerberg επεκτείνονται στο χτίσιμο μιας νέας τεχνολογίας τεχνητής νοημοσύνης για τη βαθύτερη κατανόηση όλου του περιεχομένου που μοιράζεται ο χρήστης (posts, comments, likes, φιλίες κλπ.) και ήδη μια μικρή ερευνητική ομάδα προσπαθεί να προσομοιώσει τον τρόπο λειτουργίας των εγκεφαλικών κυττάρων για την επεξεργασία των δεδομένων.
Σύμφωνα με τον CTO, Mike Schroepfer, τα δεδομένα που θα συλλέγονται μέσω αυτής της τεχνολογίας θα αποδειχτούν ιδιαίτερα χρήσιμα για τη βελτίωση του News Feed κάθε χρήστη, με τις διαφημίσεις και τις προτάσεις να είναι ακόμα πιο σχετικές στις προτιμήσεις του. Ο ίδιος, μάλιστα, παραδέχεται ότι πρέπει να γίνεται καλύτερο “ξεσκαρτάρισμα” της ολοένα μεγαλύτερης ροής δεδομένων του κοινωνικού δικτύου.
Ακόμη, η τεχνολογία αυτή θα μπορούσε να χρησιμοποιηθεί και για την αυτόματη οργάνωση των φωτογραφιών, αλλά μάλλον ο σημαντικότερος λόγος ανάπτυξης είναι η βελτίωση των στοχευμένων διαφημίσεων… Πηγή: techgear.gr