Η Κίνα θα επενδύσει 260 δισεκατομμύρια γουάν, ή περίπου 32 δισεκατομμύρια ευρώ, για την αναβίωση ενός παλιού σχεδίου αφορά την κατασκευή της μεγαλύτερης υποθαλάσσιας σήραγγας στον κόσμο. Το τούνελ στα Στενά του Μποχάι, μήκους 123 χιλιομέτρων, θα συνέδεε τις ανατολικές με τις βορειοανατολικές περιοχές της χώρας, μειώνοντας την απόσταση κατά σχεδόν 1.000 χλμ.
Η σήραγγα θα ξεκινάει από το λιμάνι της πόλης Νταλιάν στην βορειοανατολική επαρχία Λιαονίνγκ και θα καταλήγει στην πόλη Γιαντάι στην ανατολική Σαντόνγκ, αναφέρει ο δικτυακός τόπος China Economic Net.
Πάντως το δημοσίευμα δεν διευκρινίζει πότε θα ξεκινήσει το έργο και πότε θα ολοκληρωθεί.
Η Κίνα είχε ανακοινώσει για πρώτη φορά το σχέδιο το 1994, εκτιμώντας ότι η σήραγγα θα είχε ολοκληρωθεί έως το 2010 με κόστος κόστος 10 δισ. δολάρια. Είκοσι χρόνια αργότερα, το φιλόδοξο παραμένει στο στάδιο του σχεδιασμού, αναφέρει ο δικτυακός τόπος χωρίς να δίνει λεπτομέρειες.
Το κόστος για την κατασκευή της σήραγγας θα μπορούσε να αποσβεστεί σε διάστημα 12 ετών, δήλωσε ο Ουάνγκ Μενγκσού, μέλος της Κινεζικής Ακαδημίας Μηχανικών, ο οποίος εκτίμησε ότι τα ετήσια έσοδα από την λειτουργία της σήραγγας θα ανέρχονται σε περίπου 20 δισεκατομμύρια γουάν.
Η μεγαλύτερη υποθαλάσσια σήραγγα του κόσμου βρίσκεται στην Ιαπωνία -η σήραγγα Σεϊκάν, μήκους 54 χιλιομέτρων, συνδέει τις νήσους Χονσού και Χοκάιντο και παραδόθηκε το 1988 ύστερα από δύο δεκαετίες κατασκευής.
Ξεπερνά κατά τρία περίπου χιλιόμετρα τη σήραγγα της Μάγχης, η οποία συνδέει την Αγγλία με τη Γαλλία και έχει μήκος περίπου 51 χιλιομέτρων. Πηγή: in.gr
Η σήραγγα θα ξεκινάει από το λιμάνι της πόλης Νταλιάν στην βορειοανατολική επαρχία Λιαονίνγκ και θα καταλήγει στην πόλη Γιαντάι στην ανατολική Σαντόνγκ, αναφέρει ο δικτυακός τόπος China Economic Net.
Πάντως το δημοσίευμα δεν διευκρινίζει πότε θα ξεκινήσει το έργο και πότε θα ολοκληρωθεί.
Η Κίνα είχε ανακοινώσει για πρώτη φορά το σχέδιο το 1994, εκτιμώντας ότι η σήραγγα θα είχε ολοκληρωθεί έως το 2010 με κόστος κόστος 10 δισ. δολάρια. Είκοσι χρόνια αργότερα, το φιλόδοξο παραμένει στο στάδιο του σχεδιασμού, αναφέρει ο δικτυακός τόπος χωρίς να δίνει λεπτομέρειες.
Το κόστος για την κατασκευή της σήραγγας θα μπορούσε να αποσβεστεί σε διάστημα 12 ετών, δήλωσε ο Ουάνγκ Μενγκσού, μέλος της Κινεζικής Ακαδημίας Μηχανικών, ο οποίος εκτίμησε ότι τα ετήσια έσοδα από την λειτουργία της σήραγγας θα ανέρχονται σε περίπου 20 δισεκατομμύρια γουάν.
Η μεγαλύτερη υποθαλάσσια σήραγγα του κόσμου βρίσκεται στην Ιαπωνία -η σήραγγα Σεϊκάν, μήκους 54 χιλιομέτρων, συνδέει τις νήσους Χονσού και Χοκάιντο και παραδόθηκε το 1988 ύστερα από δύο δεκαετίες κατασκευής.
Ξεπερνά κατά τρία περίπου χιλιόμετρα τη σήραγγα της Μάγχης, η οποία συνδέει την Αγγλία με τη Γαλλία και έχει μήκος περίπου 51 χιλιομέτρων. Πηγή: in.gr