Ένας ικανός προγραμματιστής έχει πολύ μεγάλες πιθανότητες να βρει ένα καλό τραπέζι στα κορυφαία εστιατόρια της Σίλικον Βάλεϊ, χάρη σε εξειδικευμένα προγράμματα- bots, τα οποία αναζητούν και «πιάνουν» εγκαίρως τα «ανοικτά» τραπέζια.
Σύμφωνα με δημοσίευμα του BBC, πολλοί προγραμματιστές στο Σαν Φρανσίσκο χρησιμοποιούν ειδικά προγράμματα τα οποία έχουν γραφτεί για αυτόν ακριβώς το σκοπό: την παρακολούθηση των ιστοσελίδων γνωστών εστιατορίων- όπου το κλείσιμο ενός τραπεζιού είναι δύσκολη υπόθεση- και την αστραπιαία δέσμευση θέσεων που «ανοίγουν», κάνοντας ωστόσο εξαιρετικά δύσκολο για τους «κοινούς» θνητούς» να βρουν τραπέζι ψάχνοντας με πιο «παραδοσιακές» μεθόδους.
Την έκταση του φαινομένου ανακάλυψε ο Ντιόγκο Μονίκα, προγραμματιστής, ο οποίος έγραψε ένα μικρό πρόγραμμα για να τον ενημερώνει μέσω email για τις ακυρώσεις κρατήσεων στο αγαπημένο του εστιατόριο, SBP (State Bird Provisions). Αν και αρχικά ήταν αποτελεσματικό, πολύ σύντομα «έμεινε πίσω». Προσεκτικότερη παρατήρηση της ιστοσελίδας του εστιατορίου έδειξε ότι αμέσως μόλις «άδειαζε» ένα τραπέζι, το «κλείσιμό» του ήταν άμεσο- κάτι που είχε ως αποτέλεσμα να είναι αδύνατον να κάνει κάποιος κράτηση ακόμα και 60 ημέρες πριν. Ο Μονίκα έγραψε το δικό του «bot κρατήσεων», και, όπως είπε στο BBC, υπάρχουν και πολλοί άλλοι προγραμματιστές που κάνουν το ίδιο, καθώς και ιστοσελίδες που αυτοματοποιούν τη διαδικασία κράτησης τραπεζιού.
Ο Μονίκα έγραψε την εμπειρία του σε blog, κάτι που είχε ως αποτέλεσμα τη μαζική υποβολή σχολίων και μηνυμάτων από άλλους χρήστες, οι οποίοι παραδέχονταν πως είχαν προβεί σε αντίστοιχες ενέργειες. Επίσης, δημοσίευσε τον κώδικα του προγράμματός του, κάτι που μπορεί να παρακινήσει και άλλους να στήσουν κάτι παρεμφερές. Πηγή: naftemporiki.gr
Σύμφωνα με δημοσίευμα του BBC, πολλοί προγραμματιστές στο Σαν Φρανσίσκο χρησιμοποιούν ειδικά προγράμματα τα οποία έχουν γραφτεί για αυτόν ακριβώς το σκοπό: την παρακολούθηση των ιστοσελίδων γνωστών εστιατορίων- όπου το κλείσιμο ενός τραπεζιού είναι δύσκολη υπόθεση- και την αστραπιαία δέσμευση θέσεων που «ανοίγουν», κάνοντας ωστόσο εξαιρετικά δύσκολο για τους «κοινούς» θνητούς» να βρουν τραπέζι ψάχνοντας με πιο «παραδοσιακές» μεθόδους.
Την έκταση του φαινομένου ανακάλυψε ο Ντιόγκο Μονίκα, προγραμματιστής, ο οποίος έγραψε ένα μικρό πρόγραμμα για να τον ενημερώνει μέσω email για τις ακυρώσεις κρατήσεων στο αγαπημένο του εστιατόριο, SBP (State Bird Provisions). Αν και αρχικά ήταν αποτελεσματικό, πολύ σύντομα «έμεινε πίσω». Προσεκτικότερη παρατήρηση της ιστοσελίδας του εστιατορίου έδειξε ότι αμέσως μόλις «άδειαζε» ένα τραπέζι, το «κλείσιμό» του ήταν άμεσο- κάτι που είχε ως αποτέλεσμα να είναι αδύνατον να κάνει κάποιος κράτηση ακόμα και 60 ημέρες πριν. Ο Μονίκα έγραψε το δικό του «bot κρατήσεων», και, όπως είπε στο BBC, υπάρχουν και πολλοί άλλοι προγραμματιστές που κάνουν το ίδιο, καθώς και ιστοσελίδες που αυτοματοποιούν τη διαδικασία κράτησης τραπεζιού.
Ο Μονίκα έγραψε την εμπειρία του σε blog, κάτι που είχε ως αποτέλεσμα τη μαζική υποβολή σχολίων και μηνυμάτων από άλλους χρήστες, οι οποίοι παραδέχονταν πως είχαν προβεί σε αντίστοιχες ενέργειες. Επίσης, δημοσίευσε τον κώδικα του προγράμματός του, κάτι που μπορεί να παρακινήσει και άλλους να στήσουν κάτι παρεμφερές. Πηγή: naftemporiki.gr