Κάθε χρόνο χιλιάδες νέες εταιρείες αναζητούν κάτι πρωτοποριακό που θα τους κάνει να εδραιωθούν στη βιομηχανία των social media, άλλες εκ των οποίων τα καταφέρνουν και άλλες όχι. Το αποτέλεσμα είναι με τόσα πολλά ονόματα πολλές φορές να δυσκολευόμαστε να θυμηθούμε ποια κάνει τι, κάτι στο οποίο έρχεται να βοηθήσει η πρωτοβουλία των Brian Solis και JESS3, The Conversation Prism.
Πρόκειται για ένα πολύχρωμο Infographic που παρουσιάζει τα κορυφαία social media του Διαδικτύου ομαδοποιημένα σε κατηγορίες. Click για Full Size:
Πηγή: techgear.gr
θα ‘ρθει μια μέρα
-
Καταφέρνει να ρίχνει φως στα σκοτάδια μου. Θα `ρθεί μια μέρα που θ’ αφήσω
αυτό το φόβο πίσω μου Θα γίνει δέντρο και θα παίζουν από κάτω τα παιδιά Θα
είναι ...