
Αντ ‘αυτού, οι Iron Maiden χρησιμοποιούν τις υπηρεσίες της Musicmetric, μια εταιρεία analytics για δισκογραφικές, για να εντοπίσουν τα μέρη, όπου τα άλμπουμ τους είναι περισσότερο δημοφιλή μέσω πειρατικού περιεχομένου. Με αυτές τις πληροφορίες, ετοιμάζουν και σχεδιάζουν τις επόμενες συναυλίες τους.
Πολλά χρόνια πριν, όταν οι άνθρωποι αγόραζαν τα άλμπουμ, οι δισκογραφικές εταιρείες και οι μουσικοί ήταν σε θέση να καταλάβουν σε ποια μέρη οι άνθρωποι έδειξαν ιδιαίτερο ενδιαφέρον για έναν καλλιτέχνη και να προγραμματίσουν περιοδείες. Σήμερα, στρέφονται στον κόσμο των torrents για να πάρουν αυτά τα δεδομένα.
Ο Gregory Mead, CEO της Musicmetric δήλωσε ότι η επαφή με τους οπαδούς μέσα από τις συναυλίες δίνει στις μπάντες μια ευκαιρία για να μετατρέψουν ένα ποσοστό «πειρατών» σε πελάτες που πληρώνουν. Πηγή: secnews.gr