Nέος τύπος διαφημίσεων στο Facebook

Από το Facebook ανακοίνωσαν πως τον Απρίλιο θα παύσουν τα "Sponsored Stories" δηλαδή οι διαφημίσεις που βασίζονται σε ενέργειες χρηστών, και εμφανίζονται στο News Feed των φίλων τους. Η... χαρά των χρηστών δεν κράτησε πολύ όμως, αφού η χρήση των πληροφοριών του προφίλ κάθε χρήστη για διαφημιστικούς λόγους δεν θα σταματήσει, και το σχετικό υλικό θα ονομάζονται πλέον "Social Context".

Από το Facebook περιγράφοντας τις νέου τύπου διαφημίσεις, αναφέρουν πως οι διαφημιστές δεν θα μπορούν πλέον να αγοράσουν sponsored stories αλλά social context, ιστορίες που θα προκύπτουν από ενέργειες που έχουν πραγματοποιηθεί από φίλους των χρηστών, όπως το Like τους σε μία σελίδα ή το check-in σε κάποια επιχείρηση.

Η εξάλειψη χρήσης του όρου "διαφήμιση" δεν αλλάζει την ουσία, αλλά φαίνεται πως θα δημιουργήσει σύγχυση στους χρήστες, οι οποίοι δεν θα μπορούν να ξεχωρίσουν τις νέου τύπου διαφημίσεις με μια ματιά... Πηγή: real.gr