
Για την ολική φόρτιση, απαιτούνται τρία με τέσσερα λεπτά. Η ολική φόρτιση πραγματοποιείται όταν το όχημα φτάσει στο τέρμα του και πριν ξεκινήσει το νέο του δρομολόγιο. Η όλη διαδικασία δεν απαιτεί καλώδια.
Όπως τονίζει η κατασκευάστρια εταιρεία, «χρησιμοποιείται ένα νέο σύστημα ηλεκτρικής ώθησης, μέσω του οποίου η ενέργεια που παράγεται από το σύστημα πέδησης αποθηκεύεται στις μπαταρίες του οχήματος».
Στο πλαίσιο πιλοτικού προγράμματος, όπως αναφέρει το Αθηναϊκό Πρακτορείο Ειδήσεων, η ABB συνεργάζεται, ήδη, με την εταιρεία μαζικών μεταφορών της Γενεύης και τον ελβετικό πάροχο ηλεκτρισμού SIG. Στόχος τους είναι η εγκατάσταση φορτιστών για το λεωφορείο στον δρόμο που συνδέει το αεροδρόμιο με το διεθνές εκθεσιακό κέντρο της πόλης.
Ο επικεφαλής του τομέα τεχνολογίας της ABB, Κλάους Ρίτοφτ τονίζει: «Το σημαντικό για εμάς στο εγχείρημα με το ηλεκτρικό λεωφορείο είναι η εξέλιξη στη μετατροπή της ενέργειας και το επόμενο βήμα στους ηλεκτρικούς κινητήρες, που αποτελούν τις βασικές τεχνολογίες μας». Πηγή: newsbeast.gr