Εφαρμογή ανοίγει τα «μάτια» των smartphones

Της αρέσει να μαγνητίζει επάνω της τα βλέμματα, σοκάροντας το κοινό: η Lady Gaga μπορεί μέχρι τώρα να ήταν γνωστή για τις εκκεντρικές της εμφανίσεις, σύντομα όμως ο κόσμος δεν αποκλείεται να συνδέσει το όνομά της με πρωτόγνωρες συναυλιακές εμπειρίες.

Κατά τη διάρκεια της τελευταίας της περιοδείας με τίτλο «The Monsters Ball» η ποπ ντίβα εντυπωσίασε τους παρευρισκόμενους με τη βοήθεια της τεχνολογίας SonicNotify. Η επικοινωνιακή τεχνολογία μεταδίδει ένα ηχητικό κύμα υψηλής συχνότητας μέσω των ηχείων, το οποίο λαμβάνεται από τα κινητά του κοινού και μπορεί να «ταξιδέψει» τους θεατές σε σχετικές ιστοσελίδες και εικόνες, ή ακόμα να τους προσφέρει τη δυνατότητα να ψηφίσουν για το τραγούδι που μόλις άκουσαν.

Μια εφαρμογή, χίλια πολυμέσα

Πίσω από τη «μαγεία» της ηχητικής τεχνολογίας κρύβεται η εφαρμογή SonicNotify η οποία δέχεται στο smartphone το σήμα που συνδέεται με το τραγούδι που ακούγεται εκείνη τη στιγμή και στη συνέχεια το αποκωδικοποιεί αποκαλύπτοντας ένα «μπουκέτο» πολυμέσων.

Ο τρόπος λειτουργίας της φουτουριστικής ηχητικής τεχνολογίας μοιάζει με εκείνον του QR code - κατά το οποίο ο χρήστης σκανάρει με το κινητό του ειδικά διαμορφωμένους γραμμωτούς κώδικες (barcodes) που υπάρχουν στη συσκευασία προϊόντων ή σε διαφημίσεις προκειμένου να λάβει προσφορές ή περαιτέρω πληροφορίες γύρω από τα προϊόντα.

Ατέλειωτες δυνατότητες

Η δημιουργία της πρωτότυπης εφαρμογής χρηματοδοτήθηκε από την αμερικανική δισκογραφική εταιρεία Cantora Records. «Το SonicNotify μεταδίδει ένα ηχητικό κύμα μέσω των ηχείων το οποίο εμείς δε μπορούμε να ακούσουμε, αλλά τα κινητά μας 'μπορούν'» δηλώνει ο Τζέσι Ίσραελ, ένας εκ των ιδρυτών της δισκογραφικής.

«Mέχρι τώρα έχουμε κλείσει συμφωνίες με την Lady Gaga για την περιοδεία 'The Monster Ball Tour', με το φεστιβάλ μουσικής και τεχνών Coachella, με την Εβδομάδα Μόδας της Νέας Υόρκης, με κολέγια για αθλητικές τους διοργανώσεις, ενώ έχουμε συνεργασίες και Twitter και Spotify. Είναι ωραίο να μπορούμε να συνδέουμε κομμάτια και να βοηθάμε την τεχνολογία να προχωρά μπροστά» αναφέρει ο ίδιος.

Στην Εβδομάδα Μόδας της Νέας Υόρκης, που βρίσκεται σε εξέλιξη, σχεδιαστές, δημοσιογράφοι και υποψήφιοι αγοραστές μπορούν μέσω της έξυπνης εφαρμογής να «ζουμάρουν» στα ρούχα που επιδεικνύουν εκείνη την ώρα τα μοντέλα στην πασαρέλα, καθώς αποκτούν πρόσβαση σε ένα άλμπουμ κοντινών φωτογραφιών των διαφόρων κομματιών.

«Με το SonicNotify μπορούμε να ξεκλειδώσουμε όλες τις δυνατότητες ενός iPhone ή ενός Android» καταλήγει ο Ίσραελ, υπογραμμίζοντας τον πολυπρόσωπο χαρακτήρα της εφαρμογής. Πηγή: tovima.gr